Viktor & Rolf fall 2010 RTW

Fotograferna vi träffade igår hade precis varit på Viktor & Rolf-visningen och sa att den var helt underbar. Designarna (säger man så?) kom ut på modevisningen och klädde modellerna. Dom sa att hela visningen var ett mästerverk, och när jag ser bilderna från själva visningen så fattar jag vad dom menar!

Kläderna ser helt galna ut! Och modellerna har flera lager med kläder på sig.. Inte alla då, men ni ser nog själva på vilka bilder det gäller. Jag läste att dom hade vägt kläderna efteråt och en modell hade haft på sig tre gånger sin egen vikt i kläder!

Backstage-bilderna som dom hade igår visade hur fint sminket var. Man ser det tyvärr inte så bra på bilderna från visningen, men det var väldigt naturligt och inget utstickande. Jag har valt ut några bilder som jag tycker var finast. Galnast var verkligen byxorna (?) och den sista jackan!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0