Trevlig middag

Jag hade nog världens tråkigaste lektion idag. Den läraren jag har bara babblar på i tre timmar om helt ointressanta saker. Kursen heter International business practices and techniques och det hon pratar om är typ logistik. Vad man ska ha för papper när man fraktar saker.. Känns som att jag hamnat på helt fel plats. Ofta jag kommer behöva det här när jag är klar. Om jag hade vetat tidigare att det var det här kursen handlade om hade jag aldrig valt den.
Men tyvärr är det inget jag kan göra åt saken nu och jag har ett litet prov nästa onsdag :/ det kommer inte gå bra.

Efter skolan åkte jag in och träffade min pojkväns släktingar igen. Roligt att träffa dom, men imorgon bitti åker dom hem. Vi satt och åt på en jättebra restaurang! Maten var god och man fick verkligen mycket (lite för mycket om jag får säga). Och dom som jobbade var väldigt trevliga, till skillnad från gårdagens servitör.
Samir har nog landat i Paris nu, ska bli roligt att träffa honom imorgon!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0