Strejk

Kom precis innan för dörren och är väldigt irriterad! Det var strejk idag och därför tog det typ hundra år att komma hem.. Jag fattar inte varför dom ens strejkar och jag tycker det är så himla onödigt. Stoppar upp hela trafiken och förstör dagen för massa oskyldiga människor (jag!!).
Det var totalt stopp med bussen från La defense så jag fick gå en bra bit hem. Efter att ha suttit på bussen i över en halvtimma och knappt kommit någonstans säger busschauffören att en buss som lämnade La defense kl 16.30 fortfarande inte hade kommit fram, och då var klockan 20.30. Så det var bara att hoppa av och gå..

Annars har min dag varit väldigt bra, tråkigt avslut bara. Hade prov i morse som jag tror gick bra.. Det var inte riktigt som jag trott då verben bara var en liten del av provet men det jag pluggat mest på..

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade några av min pojkväns släktingar som är i Paris några dagar. Det var roligt att träffa dom, men jag är helt slut i fötterna efter en lång promenad.. Så det var nog därför jag blev så irriterad över att behöva gå hem härifrån också.

Kika in lite senare så ska jag visa vad jag shoppade under lunchen :)

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0