Spring inspiration!

Visst är det roligt att kolla på alla höstvisningarna och se vad som kommer komma längre fram, men det känns även lite konstigt med tanke på att vi inte ens haft sommar än! Så istället tänkte jag visa lite vår/sommar-mode istället.
Hela det här collaget är från Matthew Williamsons spring 2010 visning och jag hittar jättemycket inspiration!

Jag älskar färgerna, dom ljusa pastelliga. Dom mintgröna shortsen skulle jag jättegärna vilja ha! Och sen måste jag säga att jag älskar skorna.. Det syns inte så bra på outfitbilderna, men alla skorna hade små vingar på sig, som man ser på den lite större bilden. Och jag som älskar allt som har med änglar att göra skulle inte tacka nej till någon utav skorna.

Tänk att det snart är varmt ute och man kan gå i klänning och bara ben!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0