Regine's

Igår gick vi ut med alla Erasmus-studenter i skolan.. Först åkte vi till Pythagore, där dom flesta bor och sedan åkte alla in tillsammans. Vi var på samma ställe som den gången vi var på den dålig McQueen-festen. Det var mycket bättre igår för att alla var där, men musiken var lika dålig som vanligt. Jag ska aldrig dit igen.. Det spelas bara house musik typ och samma låt håller på i 10 min.. Jag gick och frågade DJn om han kunde spela r'n'b eller nått sånt och han sa att han inte har det. Då frågade jag om han kunde spela någon låt där någon faktiskt sjunger, haha. Det gjorde han efter ett tag, men inte så länge..

Det var i alla fall väldigt roligt, och jag kan säga att Joseph stog väldigt mycket för underhållningen. Han är så himla rolig! Måste berätta en rolig sak som hände (eller inte så rolig egentligen..). Jag och Madde stod nära baren, så kommer en kille rusandes och håller på och spy. Det kom tydligen på Maddes arm för hon ba "Fan va äckligt.. han spottade på mig". Jag ba "Han spottade inte, han spydde på dig". Hahaha. Hon torkade sin arm tusen gånger och var skitäcklad. Jag fick inte nämna det igen egentligen, men var bara tvungen :p.

När vi skulle hem åkte vi med Joseph och några andra. Vi visste inte vart bussen gick, utan bara att den gick på Champs-elysees så vi gick bara ut dit och så stod den där. Vi har haft sån tur varje gång vi ska ta den!






Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0