Lekdags


Skyndade mig in till skolan förut för att träffa Zeina, en annan utbytesstudent från Holland. Vädret var skönt men inte alls så varmt som jag trodde. Det blev lite kallt i min skinnjacka ett tag..


 

Det här var vad vi gjorde på lektionen.. Kursen heter International organizational behaviour, och idag skulle vi göra "the perfect employee". Det var till ett visst företag som vi fick lite information om. Sen skulle man göra en gubbe med lera som symboliserade detta. Kan säga att min grupps gubbe var typ den fulaste.. Haha. Jag är inte så kreativ direkt.




Efter det gick jag till en datasal för att fixa mitt datakonto som jag inte öppnat än.. Hade stora problem innan jag insåg att deras tangentbord här är helt annorlunda mot våra. Kolla vart alla knapparna sitter! Och sen kan man inte bara trycka på siffrorna, utan man måste hålla in shift. Tog också ett tag att inse.. Jag lyckades till slut iaf :)

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0