Latte 2 go..

..heter mitt nya nagellack. Älskar det verkligen! Det har en ljust nude aktig nyans som ser lite smutsig ut haha (har det på bilden). Den turkosa ringen köpte jag också idag och örhängena. Den andra silvriga ringen köpte jag för 2 euro på Marc by Marc Jabos häromdagen. Det var den enda dom hade i min storlek, så jag brydde mig inte ens om vad som stod utan bara köpte den. Kollade nu och det står "Datum amore. Ad defendendum", det är på latin så jag fattar det inte haha. Men kollade på nätet och tydligen så betyder det "Given with love for protection". Löjligt att jag köpte den till mig själv :P.

 

Jag, Madde och Joseph tänkte åka till en marknad idag men det blev inte av för vi var för sena.. Lite slöa idag. Men vi åkte i alla fall in till Quatre Temps och gick runt där. Så skönt att dom har öppet för allt annat är typ stängt i Paris på söndagar. Hittade en klänning på HM också, fastän jag hade sagt att jag inte skulle köpa något på HM här var jag tvungen att ha den. Och så hittade jag ett par solglasögon.. Nu får gärna solen titta fram också.

 

 

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0