La Fayette

Idag efter skolan åkte jag till La Fayette. Har inte varit där sen jag kom hit, och jag har velat åka länge.. Kommer ihåg att vi var där när jag var i Paris sist (för 10 år sen) och jag hade bara en bild i mitt huvud. Det såg nästan ut så som jag kommer ihåg, men MYCKET större. Herregud, det tar flera timmar om man ska gå igenom allt och verkligen kolla på det.

Jag kom i alla fall hem med en klänning! Efter att ha kollat igenom min garderob har jag insett att jag knappt har några klänningar.. Inte hemma heller. Så jag ska försöka att inte köpa några tröjor/t-shirtar alls mer, för det har jag för mycket utav. Men den här klänningen kommer bli söt till våren och sommaren, nu behövs bara lite värme!





Kommentera!
Postat av: Danni

i like

2010-03-15 @ 01:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0