Kontrollanter i klassrummet

Idag hände världens sjukaste sak.. Vi har blivit tillsagda tidigare att vi inte får äta någon mat i klassrummen eller dricka något annat än vatten, men jag trodde inte dom hade folk som arbetade speciellt med det här. Det kom in en man idag i klassrummet som gjorde en "kontroll" för att kolla ifall vi hade något på bänkarna som vi inte får. Tydligen så rapporterar den här mannen sen till lärarnas chef, och sedan får lärarna skit för att inte vara tillräckligt stränga mot oss.

Jag tycker det är så himla patetiskt att dom faktiskt har folk som jobbar med det här. Jag förstår att dom inte vill ha det stökigt och ha matrester i klassrummen, men jag kan inte fatta att folk faktiskt har det här som jobb..

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0