Jardin de Luxembourg

Tänkte bara skriva ett inlägg innan jag sover!

Idag hade jag först lektioner hela dagen.. En presentation som min grupp hade i Strategy där vi blev totalt sågade. Läraren har varit så snäll och trevlig innan, men idag var han skittaskig. Inget var bra nog för honom och gruppen efter oss var det ännu mer synd om! Dom hade typ stavat fel på massa ord och var lite oorganiserade och han påpekade allt haha. Jag kunde inte sluta skratta åt dom heller för att allt var så fjantigt typ :P.

Efter det åkte jag till Jardin de Luxembourg och träffade Madde. Senare kom Michaela också in och vi träffade några av dom andra svenska tjejerna och bara satt på ett cafe.


Jardin de Luxembourg. Den höga byggnaden i bakgrunden är tornet i Montparnasse








Precis innan Julia trampade i hundbajs haha :p

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0