Igår kväll

Igår efter jag kommit hem från skolan satte jag mig vid datan lite.. Och så bara kände jag hur jag blev riktigt trött och ville sova, så jag la mig och tänkte vila en stund. Slutade med att jag somnade i en timma! Jag brukar aldrig kunna sova en liten stund på eftermiddagen och sedan gå upp, så det var riktigt konstigt.. Jag gick i alla fall upp och slängde in en tvätt i maskinen.

Sen pratade jag med Joseph som ville åka in till stan och hitta på något. Men eftersom klockan var lite mycket så skulle allt stänga.. Slutade med att vi åkte in till skolan i alla fall och åt på en kinesisk restaurang där. Han åt buffé, men jag nöjde mig med en kycklingsallad (men den var konstig) och glass :).

Man verkligen ser hur nyvaken jag är! haha

 

Nu ligger jag fortfarande i min säng och har inte orkat gå upp! Har ingen skola idag så jag ska passa på att ta igen lite läxor som jag inte har gjort.. Och ta igen lite slappande! :)


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0