Disappointment

Vet inte riktigt vad jag ska börja säga.. Jag är så himla sur/ledsen/bitter just nu. Turen är verkligen inte på min sida alls och det irriterar mig! Jag hade stor chans att komma in på Givenchys visning som slutade för en stund sedan, men jag har verkligen inget flyt. Jag och Madde var i stan hela dagen idag från kl 10 och kom inte in på någon visning. Men när jag nästan är framme hemma får jag sms från en av fotograferna från igår om att jag kan komma in på visningen, men då är det självklart för sent. För då är jag framme hemma och det finns ingen chans att jag hinner. Jag har varit så himla arg den senaste timmen.. Förhoppninsvis är det bättre lycka imorgon! (Nu låter jag väldigt positiv, men det kan jag säga att jag inte alls är..)

Aja, jag kan berätta lite kort om idag. Vi åkte som sagt in till stan kl 10 och efter det så har vi mest suttit på Starbucks och pluggat hela dagen. Vi fick faktiskt mycket gjort idag jämfört med igår. Senare på dagen så kom Helena också och mötte upp oss. Vi gick hem till henne efter en stund och hennes rumskamrat berättade om en fest hon var på dagen innan där en kille ramlat ut ur fönstret och dött.. Så himla hemskt!

Innan vi åkte hem tog vi en crêpes nära Helena. Det finns ett ställe precis vid henne (Saint-German-des-prés) som har Paris godaste crêpes har vi kommit fram till. Så om ni är här får ni åka dit :). Sen åkte vi hem och resten vill jag inte tänka på (fortfarande sur).




Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0