24 mars 2010

Hej svej!

Jag har redan hunnit med en massa.. Till och med lagat lunch (!) och ska snart gå till skolan. Jag vet inte ens varför jag lagade mat och åt för jag var inte ens hungrig haha. Hoppas jag hinner förbi Zara snabbt innan jag drar till skolan. Efter maten hittade jag maccarons som jag köpte häromdagen och blev väldigt glad :P haha




Sen blev jag för excited haha

Kommentera!
Postat av: Inci

HAHA tänk va roligt när du sitter sådär som på den sista bilden o dina hyresvärdar bara kommer in för att kolla på nått i köket! HAHA vilken skön stämning dt hade vart :D

2010-03-24 @ 16:08:07
Postat av: Madeleine

Haha aaa det hade varit väldigt roligt :P. Dom hade säkert kastat ut mig

2010-03-24 @ 23:16:12
URL: http://madeleineparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0