22 mars 2010

Bonsoir!

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Har franskaprov imorgon bitti, men har knappt pluggat.. Inte bra. Men det är inte så jätteviktigt ändå och kommer rätt verb så ska det nog gå bra :) haha.

Hade två lektioner idag, International finance och Strategy. På lunchen gick jag och Joseph och åt kinesisk buffé. Det var riktigt gott! Provade sushi för typ femte gången och jag tycker fortfarande att det är äckligt. Det ser så gott ut och jag blir verkligen sugen på det, men så fort jag stoppar in en i munnen vill jag spy. Jag vet inte varför jag fortsätter att smaka det.
Efterrätten var väldigt god i alla fall. Jag brukar inte gilla friterad banan, men det här var som små bollar. Till det kunde man ta glass och litchi. Jag åt flera skålar med bara litchi haha.

 

 

Efter skolan åkte vi snabbt till Champs-elysées där Joseph hittade en väska på Louis Vuitton. Vi gick även förbi Laduree och jag kan inte gå förbi utan att köpa mina älskade maccarons! Jag har fortfarande några kvar här hemma :) love them.

 

 

Efter det åkte vi till en bokaffär vid Luxembourg och köpte lite böcker. Jag köpte två små på franska för att försöka lära mig mer franska, haha. Jag läste några sidor ikväll och fattade typ tio ord på fem sidor :P.

 

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0