17 mars 2010

Varmt var det idag igen! Faktiskt varmare i luften än igår, men inte lika soligt. Jag kollade precis på väderrapporten men jag vet inte riktigt om den stämmer.. Brukar i vanliga fall gå in på Aftonbladet och kolla vädret varje dag, men jag har inte hittat ett bra sätt nu när jag är här. Om jag kollar på Aftonbladet brukar det stämma typ två dagar i förväg, men om jag vill veta vädret för några dagar fram så står det alltid riktigt konstigt väder. Nu står det att det ska vara runt 18 grader imorgon och på fredag och sedan regna på lördag. Hoppas inte att det regnar!!

Idag hade jag som sagt bara en lektion (en riktigt tråkig) och sedan kom jag hem. Kommer ha några midterm-exams snart så jag måste börja plugga på dom. Och jag har inte läst caset vi ska ha tills imorgon heller så jag hade tänkt göra det och sedan försöka lägga mig tidigt. Börjar kl 8 imorgon! Första gången sen jag kom hit som jag börjar så tidigt och det känns väldigt segt redan nu..


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0