13 mars 2010

Hejsan!

Jag har redan varit i skolan och kommit hem.. Det var riktigt segt att ha lektion så tidigt, men som tur var är den kursen faktiskt en av dom bästa så det är inte så farligt.

Kom hem skithungrig och tänkte laga mat, men möts av världens diskberg. Våran diskho går sönder hela tiden och nu har den inte fungerat på nästan två dagar. Vilket gör att man inte kan diska och därför inte har något att laga mat i.. Så himla irriterande!
Man får diska två saker i taget innan den överfylls med vatten och man får vänta typ tre timmar tills vattnet gått bort..

Jag gjorde det bästa av situationen och åt mackor och cornflakes istället :).
Nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, men senare ikväll ska jag nog ut.

Ha en bra dag!

 

 

 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0