1 mars 2010

Hej!

Måste börja med att säga att jag inte kan fatta att det redan är mars.. Helt sjukt!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Var riktigt segt att gå upp kl 7 nu när jag har vant mig vid att vara ledig.. Det resulterade i att jag var nära på att somna lite då och då på lektionerna haha. Vår lärare i International finance är verkligen jättetråkig. Jag gillar verkligen ämnet, men hon bara babblar på i tre timmar vilket gör att ingen orkar lyssna mer än fem min.

En annan irriterande sak är att mitt skolkort helt plötsligt har blivit avstängt. Jag kan komma in i skolan med det, men jag kan inte ladda på pengar eller betala i cafet. Och självklart kan varken vakterna eller tjejerna i receptionen engelska, så jag fattade inte riktigt allt.. Men jag tror det ska ha löst sig imorgon i alla fall haha. Mycket intressant.. :p

Har inget mer att skriva så jag slutar nu istället. Bye bye :)

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0