The cat from hell..

Jag ska tillägna ett helt inlägg till den läskiga katten som bor här i huset.. Den dyker upp från ingenstans och skrämmer ihjäl mig hela tiden, och jag är inte rädd för katter i vanliga fall!
Första gången skulle jag in till köket och då satt den på en stol i mörkret och stirrade på mig när jag tände lampan.
Andra gången sprang den ut ur badrummet precis när jag skulle in så jag nästan fick en hjärtattack. Samma natt drömde jag att det var 17 katter här i huset som skrämde ihjäl mig, helt sjukt haha!

Idag när jag och Madde satt i köket släppte vi in den och efter ett tag kom vi fram till att den måste vara lite rubbad. Den bara stirrar läskigt på en och jamar inte som andra katter.. Så jag tog kort på den så att ni ska se den! Kolla in den läskiga blicken på första bilden.
Så ni som ska komma och hälsa på vet vad som väntar er..



ps. den är tjock!

Kommentera!
Postat av: Boob

påminner om djävulskatten utanför din mamma. kommer du ihåg den jäveln?

2010-01-27 @ 19:21:17
Postat av: Häässään

sit sparka på den uff va ful o äklig den ser ut plus den e svart haha

2010-01-29 @ 14:07:44
Postat av: silva

Hej



Katten var ju söt. Då kanske man inte saknar sitt egna monster när man kommer ner och hälsar på.



Fast jag vet inte hur du ska få dit våran faster....hahahahahhaha

2010-01-29 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0