27 januari 2010

Hejsan!

Idag har jag inte gjort alls mycket.. Känner mig trött hela tiden och skulle lätt kunna somna nu! Var hemma under hela dagen och plockade undan lite i rummet och städade. Allt är fortfarande inte på plats än då vi inte har galgar och lite annat. Dom håller även på att renovera om i huset och det kommer bli jättefint. Tänkte försöka mig på en videoblogg nästa vecka eller så när dom är klara så ni kan se hela huset och vårt rum.

Det finns lite butiker här som bageri, mataffär osv. Har varit i bageriet flera gånger redan och framför allt köpt baguetter som är riktigt goda. Köpte en god bakelse idag som påminner om en croissant men med massa chockladpluppar i, skitgott!

Vi var och åt på en pizzeria här vid lägenheten för en stund sedan och kom precis hem. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till men jag är som sagt helt slut. Imorgon ska vi kanske förbi min skola och kolla vart den ligger, ska bli roligt!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0