26 januari 2010

Vaknade tidigt idag för att kolla på en lägenhet vi hade bokat visning på. Den låg ganska centralt i Paris men var väldigt liten.. 850 euro utan el och internet för en lägenhet på 20 kvm är helt sjukt! Efter mycket fram och tillbaka även idag och tänkande kom vi fram till att bo kvar i den lägenheten vi har istället.
Vi ska snart packa upp allt och städa undan så ska jag lägga upp lite kort på rummet iaf.. Det är ganska mysigt :).
Och här finns det rum för den som vill komma och hälsa på! (Meaning: kom och hälsa på!)

Eftersom vi stressat runt så mycket här så har jag knappt hunnit tänka på att jag är i Paris och riktigt njuta av det.. Men det ska det bli ändring på nu när jag kan sluta stressa runt över lägenheten.

En sak som jag har sett lite var stans och som jag tycker är fint är alla skyltarna där gatorna står. Vet inte vad det är med dom men jag tycker dom är fina bara! Jag tog kort på en så att ni ska få se.



Idag var vi som sagt inne i stan och kollade runt efter lägenhet och gick förbi Pantheon. Jag trodde det bara fanns en i Rom då jag såg den där, men tydligen så finns det en Pantheon här också. Här står vi lite framför den, jag och mamma.


Idag var det väldigt kallt tyvärr. Det föll ner lite snöflingor också under dagen vilket inte var roligt.. Men jag hoppas på bättre väder snart!

Kommentera!
Postat av: Inci

Oroa dig inte vi kommer! haha

och med lägenheten ni bor i menar du lägenheten med alla mexare ? haha

2010-01-26 @ 20:25:17
Postat av: Big Brother

Läste igenom bloggen och kolla på bilderna nu, stressigt men verkar ändå vara en upplevelse =)



Vad är det för lägenhet du har då som ni ska behålla?



2010-01-26 @ 22:23:47
URL: http://spinkelinken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0