Paris Hilton i Paris!

Efter en lång dag i skolan mötte jag upp Madde för att åka till Marc by Marc Jacobs butiken. Vi åkte till hållplatsen Tuileries där den ligger och gick av. På vägen till affären så går vi förbi en annan affär full med människor och det såg ut som att dom hade fina saker. Medan jag kollar in i skyltfönstret ser jag ett ansikte jag känner igen, Paris Hilton!! Jag är inte hennes största fan precis, men man blir ändå lite starstruck :P. Jag skriker Paris Hilton! till Madde som också kollar in och undrar hur jag kunde se att det var hon.. Hon hade nämligen stora svarta solglasögon och kläder som täckte så att man nästan inte såg hennes ansikte. Bakom henne ser jag hennes pojkvän Doug som har vart med i The Hills :p haha. Så jag var självklart tvungen att gå in.. Dom hade en massa civila vakter med sig som följde efter dom överallt. Det sjukaste var att ingen av alla i butiken kände igen varken henne eller honom, och han försökte inte alls täcka sitt ansikte eller så. Efter mycket stalkande tvingade Madde mig att gå fram och fråga efter ett kort eftersom jag inte vågade. Så fort jag kom nära dom, så kollade vakterna på mig haha. Jag vågade mig iaf fram till honom när han hade satt sig en stund och fick ett kort. Han var riktigt trevlig faktiskt :). Tjejen som jobbade i butiken sa till mig att jag inte får ta kort i affären, men det sket jag i då för jag hade redan fått mitt kort haha.

 

 

När min extas lagt sig gick vi till Marc Jacobs butiken :). Där köpte jag en plånbok, liten spegel och penna. Dom har en massa små och billiga saker där.

 

 

 


Kommentera!
Postat av: Emelie Erdeljac

!!!!! :O shit vad coolt!

2010-02-09 @ 20:54:37
URL: http://erdeljac.blogg.se/
Postat av: biffen

varför tog du inte hennes nr till mig

2010-02-10 @ 20:43:30
Postat av: ninorta

hahaha madde ja ha likadan spegel :D

2010-02-16 @ 00:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0