Kommer aldrig bli kock

Efter att ha sett ett recept på soppa i en blogg tänkte jag försöka mig på det idag. För dom som inte vet så är jag inte känd för att vara duktig i köket precis.. Jag brukar klara mig bäst på enkla maträtter, och då räknas soppa som avancerad. Om det inte är soppa på påse då som jag brukar göra haha.

Kände mig riktigt nöjd när allt höll på att koka och tänkte att jag skulle försöka mig på lite svårare maträtter oftare. Men det var innan jag smakade på den.. Jag vet inte vad felet är, men den är inte speciellt god iaf. Inte jätteäcklig, men det är något som inte stämmer. Potatisarna och morötterna smakar bränt typ. Och jag fattar inte hur dom kan göra det för dom har bara kokat. Men kycklingen var ganska god ändå.
Aja, jag kommer nog inte försöka mig på det här igen.


Den ser äckligare ut på bild haha

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0