Hôtel de ville

På kvällen åkte jag in till stan för att träffa Alejandra, en av mina rumskamrater, för att gå runt lite. Vi var vid Hôtel de ville och området där omkring. Det var riktigt fint faktiskt. Vi gick runt i småbutiker och sen bara utomhus. Jag hade på mig ballerina för det var varmt under dagen, men det blev minst sagt kallt när solen gått ner! Slutade med att jag hade ont i magen av kyla :P men det är smällar man får ta haha.

Vi gjorde ett matstopp på Quick burger, som är som Mc donalds typ. Vi visste inte vad vi skulle beställa så jag bara tog det som liknade en big mac. Den hette Giant, men var verkligen inte giant. Den var skitliten, så jag tog kort på den :p. Men den smakade helt okej.

Efter det gick vi bara runt på torget där och såg en karusell som jag tog typ tusen kort på. Tyckte den var skitsöt :). Man kunde även åka skridskor där, men jag frös för mycket för det.

Imorgon ska vi till Marais-området. Jag längtar!










Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0