Angelina Jolie is in town..

.. but I didn't see her :P haha. Men när jag och Joseph åkte in till stan idag för att leta efter Marc Jacobs butiken så hamnade vi på inspelningen av hennes nya film. Dom hade stängt av en massa och man fick inte komma fram på gatan. Vi trodde att vi skulle få se henne, men dom spelade in någon annan scen med massa statister bara. Skittråkigt.

Efter en timmes letande hittade vi till slut butiken. Det var inte värt en timmas vandrande omkring, speciellt inte när det började regna lite då och då.. Vi såg iaf vintagebutiken Didier Ludot som var med i Rachel Zoe Project, om någon av er sett den serien.. (Probably not haha).

Vi försökte komma fram till en metrostation och åka hem, men hamnade på Montparnasse istället. Fattar inte hur vi kom dit.. När vi till slut hittat en metrostation så var det överfullt med folk, mer än vanligt. Fick inte plats förrän på den tredje metron för att det var så fullt, och när vi väl var på kunde vi knappt andas.

Eftersom att det var så mycket folk på metron och troligtvis också på min buss hem beslutade vi oss för att äta på Mc Donalds och sitta där ett tag tills trafiken lugnat ner sig. Vi satt och pratade i några timmar om allt från shopping till cheerleading haha. När jag till slut gick till bussen var det fullt med folk ändå.. Jag hittade iaf mina rumskamrater i folksamlingen så det gjorde inte så mycket att bussresan hem tog lång tid.








Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0