12 februari 2010

Kom på att jag inte skrev något igår, så jag tänkte skriva ett inlägg nu. Däremot så har jag inget intressant att säga precis haha. Jag har bara vart hemma hela dagen och tagit det lugnt, för jag var ledig idag. Fredagar är egentligen min lediga dag, men jag såg nu att min modekurs kommer vara på fredagkvällar till 19.30 så snart försvinner det med.. Har lektion imorgon bitti och det ser jag verkligen inte fram emot. Är jättetrött efter att ha gått upp tidigt och haft massa lektioner varje dag. Hoppas jag vänjer mig vid det snart..

Vädret var ganska fint idag. Jag hoppas hela tiden på att det ska bli varmare för jag har en vecka ledigt från den 22 februari och jag hade tänkt gå runt massa i Paris då och besöka platser. Och känner jag mig själv rätt så kommer jag inte känna för något alls om det är så kallt som det är nu. Det snöade till och med igår och någon gång under veckan. Min franskalärare var skitglad över att det snöade och sa att det var väldigt ovanligt att det snöar i Paris. Trevligt att det ska göra det precis när jag är här. Jag kan ju säga att jag inte var lika glad över snön som hon var..

Jaja, har inte så mycket mer att säga nu. Jag skriver imorgon istället!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0