To Inji

Jag lovade Inji att skriva ett inlägg, så nu ska jag göra det haha.

Har inte gjort så mkt idag.. hade ett litet prov i franska idag som gick bra. Vi skulle inte få tillbaka svaret redan idag, men hon hade redan rättat min och jag såg att jag fick 16,5 av 20 :D.
Efter det hade jag en lektion till bara.

Och nu är jag, Micha och Deborah hemma hos oss bara.. Vi ska in till skolan igen nu för Joseph har hip-hop lektion haha. Ska bli väldigt roligt att kolla på :P. Nu måste vi åka in för vi ska köpa chips som vi kan äta medan vi kollar.

By the way, jag har fått låna Deborahs Miu miu väska och det är jag överlycklig över. Tack!! :D

Kommentera!
Postat av: inji

Jag tackar för inlägget haha :P jag önskar er en riktigt trevlig kväll :D

2010-04-27 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0