Raclette och fondue

Tänkte berätta lite om igår. Först träffade jag Joseph under dagen för att han behövde handla lite mat och sen satte vi oss i parken där han bor. Var tvungen att ta kort på det vi köpte, för det är så typiskt oss. Tänk att vi precis hade ätit McDonalds när vi köper det här:


Kolla chips-smaken. Så jävla äcklig!! Haha. Och jag hade precis ätit en cheeseburgare :P

Efter det åkte jag hem en snabbis och träffade Michaela. Vi åkte tillsammans in till stan och träffade några andra kompisar för att äta raclette och fondue. Det är båda smält ost, men man äter dom på olika sätt. Vi brukar alltid äta det i Schweiz när jag är där, så jag har verkligen sett fram emot det! Och alla var jättenöjda med sin mat, hit kommer jag komma tillbaka fler gånger!




Idag blir det nog bara plugg inför provet på tisdag.. Det är jättevarmt ute så jag får se om jag lyckas hålla mig hemma.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0