Quick update

Nu har jag inte skrivit här på ett tag och känner mig nästan skyldig att skriva haha.

Jag hade lektioner hela dagen och sedan åkte jag till flygplatsen för att möta upp min familj som är på besök hos mig :D är så himla glad över att dom är här! Imorgon ska vi åka till Disneyland och jag känner mig faktiskt excited. Jag har aldrig varit där så jag har stora förväntningar.. Ska kolla in vädret också. Hoppas på lika underbart väder som det varit dom senaste dagarna och inget regn!


Kommentera!
Postat av: inji

Du borde känna dig skyldig! Det finns faktiskt folk som sitter och kollar på din blogg varje dag, flera gånger om dagen! haha



Hoppas ni har skoj på disneyland, fan, jag ville åka dit med dig den gångna veckan, men, men men :P det får bli en annan gång :D



2010-04-29 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0