7 april 2010

Fick tillbaka proven idag, och jag fick 19 av 20!

Sen måste jag bara berätta om en rolig sak som hände på lektionen. Jag sa ju att den här läraren var den värsta och idag kastade hon ut två tjejer som pratade. Jag hörde inte ens att dom pratade och dom var knappast dom ända, men hon har varit på dom tidigare. Så idag sa hon antingen går jag eller ni ut, haha för att dom pratade. Och läraren började packa ihop sina saker för att gå som en liten barnunge, och det enda jag kunde tänka var "snälla gå så jag slipper det här", men istället sa tjejerna att dom skulle gå och gick. Tycker det är så himla barnsligt av henne, antingen kastar hon ut dom eller inte. Varför hota med att hon ska gå?
Och hon kommer alltid 10-15 min försent till varje lektion och sen bara förväntar sig att alla ska vara glada över att ha suttit och väntat.

I alla fall, efter skolan träffade jag Joseph och vi åkte in till Tuileries och kollade runt i lite affärer. Det enda jag köpte var Goji-bär från ett litet fruktstånd. Dom ska vara väldigt bra för hälsan och fyllda med vitaminer. Så nu får jag se om jag känner någon skillnad efter ett tag :)





Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0